Line

נגישות

פיתוח מותגים

אתה יודע מה ההבדל בין המותג שלך למתחרים שלו? הלקוחות שלך יודעים? העובדים שלך מתקשרים אותו?

כדי שמותג יצליח הוא חייב ליישר קו בין שלושת הגורמים הללו, וזו בדיוק העבודה שלנו ב – McCann Valley

פיתוח מותגים

זהות המותג

לוגו, שם המותג והסלוגן חשובים, אבל אינם חזות הכול.
ב – McCann Valley תקבל ניתוח יסודי הכולל סגנון, קווים מנחים לשימוש בלוגו, סגנונות טיפוגרפיים, צבעי המותג, נראות ועוד גורמים ותכונות מילוליות וויזואליות שיבליטו את המותג שלך בצורה הטובה ביותר.

מיצוב המותג

האם לצוות שלך ברור מהם הנכסים הרציונאליים והרגשיים של המותג שלך? האם מה שהמותג שלך מתקשר מתיישר עם הרצונות של הלקוחות שלך? מיצוב המותג הינו חשוב ומבהיר מיהו המותג שלך ולאן הוא הולך.

מסרים מרכזיים

האם אתה יודע לנסח את המסר המרכזי של המותג שלך בשלושים שניות?
בדיוק בשביל זה אנחנו ננסח איתך ועבורך את המסרים שאותם תתקשר ללקוחות שלך, נציב אותם בהיררכיה מסודרת. כך שנוכל "לחמש" את אנשי המכירות שלך במפגש מול לקוחות.

ניתוח הלקוחות

כדי להבין מי הם הלקוחות שלך, חייבים לדעת מה גורם להם לזוז. האם הם רציונאליים? רגשיים? מה הם אוהבים במותג שלך שאין במתחרים וההיפך? אנחנו ננתח עבורך את הלקוחות ונציג מיהו הלקוח הפוטנציאלי, תובנות על הרגלי הצריכה שלו, חסמים ועוד.

ניתוח המתחרים

אנחנו נחקור את אתרי האינטרנט של המתחרים שלך לצד האתר שלך. החקירה תתבצע בעיקר ברשת, מכיוון ששם מרוכזת התקשורת של המותג עם הלקוחות והיא נגישה יותר. כמובן אם תרצה ניתוח של תוצרים אחרים – נעשה זאת עבורך.

ניתוח תקשור המותג

אנחנו נבחן את הדרכים בהן אתה מתקשר את המותג שלך, החל מהניו-מדיה ועד לרמת נייר המכתבים.
אנחנו נתמקד במסרים העיקריים, השפה, המורכבות שלה, ונתריע בפני חוסר אחידות בדרך בה מתוקשר המותג שלך.

תוצרים

בסוף המחקר תקבל תוכנית מפורטת המראה איך אתה מתקשר את המותג שלך, מי הם הלקוחות שלך ומי הלקוחות הפוטנציאלים שלך, עדכון אנשי המכירות שלך בתכנים, ולבסוף פרזנטציה על הקריאיטיב שהכי נכון למותג שלך.

איך עושים את זה?

קודם כל תגיד שלום למחלקת האסטרטגיה שלנו, שתשב איתך או עם מחלקת השיווק שלך כדי לתת מבט על השוק, המתחרים, ותנתח את היעדים העסקיים שלך, וכמובן תייצר מחקר מקיף על הלקוחות שלך.

.