Line

נגישות

עבודות

Line

Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

המשימה:

להגדיל את קהילת הקראנצ'ים, להיות מגניבים ומתאימים לקהל של טינאייג'רז ולקדם את הקמפיינים הלוהטים של המותג במדיה החברתית ולהוות ערוץ תומך, שגם עומד בפני עצמו, לכל פעילויות קראנץ' במדיות השונות.

מה עשינו?

הקמנו את העמוד שבו שומעים מה שבקראנץ' שלך!
מאות סרטים, תמונות וסיפורים עלו לעמוד בקמפיין דיבוב מצחיק שקרע את המדינה! הקמפיין, שהופיע בטלוויזיה, באח הגדול (בשת"פ עם קשת), בבאנרים, אתרים ועוד! העמוד קיבל במה אדירה עם חשיפות מטורפות ומאות אלפי לייקים, שיירים ותגובות לאורך חצי שנה.

קמפיין טיסה להופעה בניו יורק.  במהלך הקמפיין השתמשנו בכלי הפייסבוק המדהים – ReachBlock! הכלי מאפשר פרסום של פוסט מטעם העמוד בחשיפה של מליונים בבת אחת! באותו יום הגענו ל-REACH של 2.5 מליון אנשים בארץ! קראנץ' הוא גם אחד העמודים הנדיבים ביותר שמשמר מנהג RAK קבוע בתדירות תכופה – כשאתה בקראנץ' אתה יודע שמתישהוא יפול עליך קראנצ'ופר מטעם העמוד, רק כי היית מגניב, בלי הודעה מוקדמת!

התוצאה:

בפעילות דיבוב מצחיק שבה הצטרפו לעמוד K15 אוהדים חדשים!
קמפיין טיסה להופעה בניו יורק הביא עוד כמה אלפי אוהבים והגיע לREACH של 2.5 מיליון אנשים בארץ. העמוד מונה היום מעל 50 אלף אוהדים

1_cranch
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

המשימה:

העלאת רמת המעורבות והקהילה בעמוד יילו.

מה עשינו?

•    חידשנו את עולם התוכן תוך שימוש בגישה העדכנית ביותר לעולמות התוכן:
Branded marketing content – תוכן שמוגש מטעם המותג אך לא מדבר עליו ישירות
•    יצרנו את קמפיין Humans Of yellow בשיתוף זיו קורן, בו תיעדנו את האנשים שבדרך, המבקרים בחנויות יילו. יצרנו עמם שיחה ודובבנו לספר סיפור אינטימי
•    בעמוד הפייסבוק העלנו את התמונות הסיפורים האישיים
•    יצרנו קמפיין קידום מטורגט באופן פרטני לפי עולם תוכן של כל תמונה – פנינו למי שיהיו מענונינים בתוכן לתמונה של אופנוענים, לתמונה של רקדנית בטן – וכך פילחנו את הקהל המיועד והגענו לאנשים שבאמת ירצו את התוכן בFEED שלהם

התוצאה:

•    העמוד פרץ דרך בתחום התוכן
•    כמות המעורבות עלתה והתגובות לפוסטים היו מגוונות וחיות
•    אייטם מפרגן עלה ב"מזבלה"

1_YELLOW
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

המשימה:

שמנו לב שיש קהל גדול של נשים, בגילאי 25-44, שמחכה לנו. לכן, המשימה היתה לפתוח עמוד פיטנס חדש שיתמקד בקהל הזה ויצור נאמנות למותג פיטנס.

מה עשינו?

כדי למשוך את קהל הנשים הבוגרות גיבשנו עולם תוכן של השקעה עצמית – לאישה העסוקה שאין לה זמן לעצמה – והזמנו  אותה לעצור הכל וליהנות עם פיטנס, דגנים בבוקר וחטיף מתי שבא. הקמנו את מועדון ההטבות של פיטנס –  CARE,  המעניק הטבה מיוחדת בתמורה לקוד מאריזת פיטנס. את הפעילות ריכזנו בתוך הפייסבוק! הוספנו טאב ייעודי עם הטבה מתחלפת כל חודשיים על בסיס שת"פ: שיעורי כושר (הולמס פלייס), קרם ידיים (ללין), חזייה (המשביר לצרכן) ועוד.
גיבשנו קהל נאמן בעמוד שמתעניינות בתוכן, משתתפות בשיחות ומאוד אוהבות פיטנס!

התוצאה:

באפריל 2013 הקמנו את עמוד פיטנס החדש והיום הוא מכיל מעל K26 אוהדות!

1_FITNNESS
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

המשימה:

להכיר לכמה שיותר נשים את מוצר רוטס HR של אלטמן

מה עשינו?

התחלנו פעילות חודשית בעמוד אלטמן המשלבת בין המוצר לאופנה ולכושר: 
אפליקציית BAD HAIR DAY!
הזמנו את הגולשות להעלות תמונות של יום שיער רע והגרלנו ביניהן מוצרים, מנוי חודשי לסטודיו C ופרס גדול: יום סטיילינג אישי עם הפרזנטורית סנדרה רינגלר! 
הפוסטים והפעילות פורסמו בעמוד אלטמן, עמוד סטודיו C, בניוזלטר ובבאנרים באתר אלטמן, אתר סטודיו C וקודם בפייסבוק באמצעות מודעות ופוסטים.

התוצאה:

עשרות נשים העלו תמונות ומאות לייקים נוספו לעמוד.

1_ALTMAN
Slide background
Slide background
Slide background

המשימה:

הקמת עמוד נשי מובהק התומך באג'נדה של יופי אמיתי לקהלי נשים 25+

מה עשינו?

חברנו לעמוד הגלוקלי של דאב – מה זה גלוקלי? עמוד בינלאומי לכל השלוחות של המותג בעולם! בעמוד יש יותר מ-20 מליון חברות כשהקהל הישראלי מונה כ-60 אלף נשים.
זה העמוד שבו אנחנו מעלים תוכן מעורר השראה שמטרתו העצמה נשית וקבלה עצמית.
אנחנו מקיימים בשיתוף הגולשות דיון חשוב ומתמשך סביב הדרך בה נשים מוצגות באמצעי המדיה ועל ההשפעות שיש לכך על הדרך שבה זה משפיע על הדימוי העצמי ועל תפיסת היופי של נשים בכלל ונערות בפרט
במקביל, אנחנו מתקשרים שיתופי תוכן של המותג עם אתרים כמו סלונה ומאקו ומהווים פלטפורמה להרחבת השיחה כמו גם השקות של מוצרים, מבצעים והטבות בלעדיות לחברות העמוד.

התוצאה:

היום חברים, או יותר נכון חברות מעל ל – 60 אלף גולשות.

1_DOVE
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

המשימה:

לחשוף את מקאן ואלי כמשרד פרסום חדשני ופורץ דרך, דווקא במדבר!

מה עשינו?

•    יצרנו סרטון שמזמין אנשים לרכוש שטח פרסום ייחודי: "אל תגיד חבל, שים שלט על גמל!"
בסרטון כיכבו גמלים ועליהם שלטי פרסומת
•    יצרנו שת"פ עם הלקוחות שלנו שנתנו לנו עיצובים של מוצרים לשים על הגמלים לפרסומת
•    הקמנו אתר ייחודי שמפרסם את "משרד הפרסום" על הגמלים עם אופציות נרחבות – עם מנורת LED, בלי, מה שבא
•    הקמנו עמוד פייסבוק ייעודי וקמפיין גוגל + שילוט חוצות ופרסום ברדיו

התוצאה:

•    סיקור נרחב בכל כלי התקשורת כתוצאה מהסרטון הויראלי (אייס, פטריה, צינור לילה וכו')
•    חשיפה גדולה למקאן ואלי בכל כלי התקשורת
•    תגובות נהדרות לחשיבה המקורית > מביאים פרסום חדש
(יש סרט שנשלח לתחרויות שמסקר את כל זה)

1_GMALIM
Slide background
Slide background
Slide background

המשימה:

להכיר את שוקולד ריטר ספורט לכמה שיותר ישראלים. שישמעו עליו, שיטעמו אותו. 
קהל היעד שלנו – אוהבי שוקולד איכותי, בני 25 ומעלה.

מה עשינו?

פשוט מאוד, פרסום חוצה גבולות פייסבוק! 
המצאנו את משחק הקובייה בריבוע תחת הסלוגן שוקולד בריבוע – כיף בריבוע!
בנינו קוביית ענק ושמנו אותה בנמל ת"א במהלך סוכות – הקהל שיחק בקובייה והתאים את הפאות לפי צבעי האריזות. 
אבל זה לא הכל, גם הקמנו עמוד פייסבוק שיאגד עבורנו מספר פעילויות: 
יצירת הקהילה = לייקים חדשים.
יצירת אינטראקציה בעמוד.

התוצאה:

משחק הקובייה עבר לפייסבוק ושיחקו בו כ-K9 אנשים בכ-K40 משחקים!
הזוכים קיבלו יופי של פרסים.
לעמוד יש כיום מעל K16 לייקים – 3 חודשים מיום פתיחתו.

1_RITER
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

המשימה:

חיזוק המטרות השיווקיות ושימור קהילת אוהבי בעלי החיים, ע"י חיזוק עמוד הפייסבוק וחיזוק המותגים של פורינה ע"י קידום קמפיינים וקד"מ.

מה עשינו?

העלנו מלא תמונות של כלבים חמודים וסרטונים של חתולים הורסים! אבל לא רק ולא סתם. עמוד מסוג זה שנראה כעמוד לאוהבי חיות בכלל ולא בהכרח קשור למותג דורש אחזקה מיוחדת ובעיקר שמירה עליו כעמוד כיף – עמוד שגורם לך לחייך ולשתף. ואכן הגענו להישגים ויראליים: הפוסטים המוצלחים ביותר שלנו הגיעו לחשיפה אורגנית של כ-K40!
אנחנו מוצאים את התכנים שעובדים, שומרים על שיחה ערה בנושאים רלוונטים ומטפחים את הקהילה באמצעות יחס חם, מבצעים ופעילויות (כלב השבוע, לדוגמא).
וגם – חשוב מאוד – מצאנו את הדרך לקדם את המותגים של פורינה בעמוד מבלי לפגוע בו: ניסחנו את התוכן השיווקי באופן ישיר, כייפי, כמידע יעיל או מצחיק – ובקמפיינים במהלך השנה גילינו שזה עובד. את אחד הקמפיינים (פריסקיז)אפילו נאלצנו לעצור מייד לפני תומו עקב עודף לידים. קורה.

התוצאה:

עלייה משמעותית וחד משמעית בכמות הלייקים – 45,695 ברגע זה ליתר דיוק.

1_PURINA
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

המשימה:

חיזוק מותג פרו פלאן, יצירת קהילה וקידום מוצרים ע"י קמפיינים לאורך השנה

מה עשינו?

הקמנו עמוד ייעודי לפרו פלאן בלבד ויצאנו בקמפיין השקה: דוגסטאר! הכלב של המדינה.
מאות אנשים העלו לאפליקצייה תמונות של הכלבים שלהם בתקווה להיבחר.
הקמפיין תוקשר גם מחוץ לפייסבוק – בתכניות טלוויזיה ובעיתונות וגם בשת"פ חזק עם MAKO ששילב כתבות תוכן ובחירה שבועית של כלב השבוע ע"י סלב'ס.
באוקטובר 2013 השקנו את מרוץ הכלבים המשותף הראשון בארץ – דוגי ראן – וקיימנו פעילויות טיימליין בעמוד שקידמו את המירוץ, את המומחים ואת המותג. קמפיינים שוטפים רצים כל הזמן כמו דוגי דרייב – כיסויי מושב לרכב במתנה ומבצעי מוצרים אחרים. בנוסף, השקנו את לשונית המומחים של פרו פלאן, בה תוכלו להתייעץ אונליין עם צוות המומחים – אייל נחמיאס הוטרינר וטל שלוש המאמן – בנושאי התנהגות ותזונה.

התוצאה:

העמוד, שהוקם ביוני 2013, עומד היום על כ- K10 לייקים!

1_PROPLAN
Slide background
Slide background

המשימה:

לתת מענה על שאלות רלוונטיות מאזרחי ישראל בשגרה וחירום בזירה הדיגיטלית.

מה עשינו?

הקמנו מיניסייט שעזר לאנשים לזכור את הזמן שיש להם להגיע למרחב המוגן ע"י ג'ינגל קליט.
הקמנו לשונית אינסטאגרם, טוויטר וכמובן תפעול עמוד היוטיוב של הפיקוד.
אנחנו דואגים לשמור על אזרחי ישראל מעודכנים וללא דאגב עם פוסטים רלוונטיים בשגרה ובחירום שמדברים "פייסבוקית".

התוצאה:

עשרות אלפי אזרחים (כמעט K80) מתעדכנים באופן שוטף בעמוד הפייסבוק של ארגון בטחוני שמואנש ומתקשר עם אזרחים באופן ישיר ובהיר. יש עם מי לדבר.

1_PIKUD
Slide background
Slide background
Slide background

המשימה:

חיזוק מותג ניו-פארם בעולם הדיגיטלי באמצעות תוכן גולשים מעולמות הביוטי והבריאות ובשילוב פרסום מכר שמביא את הקהל מהפייסבוק לסניפים

מה עשינו?

•    הפקנו סרטוני "יפה ברגע" – סרטונים קצרים שנותנים טיפים בנושא ביוטי ואיפור.
•    ארון הבריאות – העלאת סרטוני וידאו שמוגשים ע"י הנטורופת גיא גיאור בהקשר של נושאי בריאות שונים. (כמובן שכל הסרטונים נמצאים בטאבים בעמוד)
•    הקמנו את פינות התוכן: טיפ מהרוקחת, ניו טרנד ו- NEW  על המדף
•    השקנו את פעילות LIPS PIC –אפליקציית תמונות המזמינה את הגולשים לשלוח לנו את הנשיקה המושלמת שלהם לסוף השנה.

התוצאה:

•    פעילות ה – LIPS PIC  הצליחה בגדול: כבר אחרי שלושה ימים יותר מ – 800 גולשים העלו תמונות סה"כ הועלו כ-1600 תמונות! ונוספו לעמוד 1781 חברים חדשים.

1_NEWPHARM
Slide background
Slide background

המשימה:

מיצוב היכל הקרח כמרכז ההחלקה המוביל בארץ, להביא טראפיק והזמנות אירועים להיכל.

מה עשינו?

•    פרסמנו פוסטים מקודמים שמקדמים ימי הולדת ובר מצוות בשילוב של קידום חידות ופוסטים שמכוונים לשיח ואינגייג'מנט מול קהל היעד שלנו.
•    ניכסנו לעצמנו עולם תוכן של ספורט וקרח הכוללת קידום אליפות ישראל בהחלקה אומנותית.
•    ישמנו פעילות דיגיטלית: תן שם לפינגווין – הגולשים הוזמנו להעניק שם לקמע של אייס פיקס סאמצעות אפליקציית פייסבוק שהקמנו. בפעילות הוצעו למעלה מ-180 שמות והוענקו כרטיסי חינם להיכל ופרס גדול למקום הראשון: זוג מחליקיים מקצועי!

התוצאה:

הגדלה משמעותית של כמות הלייקים בעמוד העומד היום על 11,500 חברים וממשיך לגדול כל הזמן עם אינטראקציה גבוהה הממצבת את היכל הקרח כמקום השווה להיות בו.

1_ICE
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

המשימה:

יצירת קהילה של אופנוענים (בני 25+)  שחולקים את האהבה שלהם לאופנועי הונדה לחווית הרכיבה ולהתמכרות לאדרנלין

מה עשינו?

בעמוד נבנתה קהילה ממוקדת ופעילה במסגרתה אנחנו והגולשים מנהלים דיונים בנושאים מגוונים – מדגמים חדשים, מסלולי טיול ועד בטיחות.
חברי הקהילה מספרים חוויות, משתפים בתמונה ובעיקר מפרגנים זה לזה.
בעמוד עולות תחרויות נושאות פרסים שווים והנחות והטבות ייחודיות על אופנועי הונדה.
בזירה יש קישור ישיר לקטלוג הונדה, דרושים בהונדה, גלריית היוטיוב של הונדה ועוד.

התוצאה:

יצרנו קהילה אדוקה ומבודלת של אופנוענים ואוהבי אופנועים המונה היום כשלושים אלף איש, מה שהופך את הונדה אופנועים לעמוד האופנועים הגדול בישראל!

1_HONDA
.