הפסקת פרסומות
טעימה מהמהלכים המובילים שלנו
הפסקת פרסומות
אתגרי שוק ההשכלה הגבוהה לא פסחו על האוניברסיטה העברית – דור ה-Z הגיע לזירה והוא מאבד אמון במסלול האוניברסיטאי המסורתי. בנוסף, האוניברסיטה העברית סובלת מלא מעט חסמים שמרחיקים ממנה סטודנטים פוטנציאלים: תנאי קבלה קשים, מסלול אקדמי שידוע בתובענותו, תדמית מיושנת, לוקיישן בעיר שהיא לא הכי אטרקטיבית לצעירים וריחוק מזירת העסקים העיקרית של ישראל. בקיצור, לא המקום שבני דור ה-Z חולמים עליו.
אז איך לעזאזל נביא לגידול של 5% בנרשמים?! לשמחתנו, עמדו לרשותנו לא מעט תובנות שלמדנו מהקמפיין של שנה קודמת ובבסיסו – הבנה עמוקה של מסע הלקוח. במהלך הקמפיין של שנה שעברה למדנו שתהליך הבחירה נמשך כשלושה חודשים ומתרחש כמעט כולו ברשת. עוד למדנו, שבחירת המוסד האקדמי היא תהליך ארוך, מורכב וסיזיפי. סט השיקולים של הסטודנט הפוטנציאלי רחב בהרבה מאשר מה יש לאוניברסיטה או למכללה להציע מבחינה אקדמאית. פרמטרים כמו חיי חברה, בילויים, יוקר מחייה, סביבת מגורים ועוד, יש חלק מהותי בקבלת ההחלטה. וזאת בהנחה שהוא אכן בחר להירשם ללימודים גבוהים (מה שלא בהכרח בטוח)…
החלטנו שהשנה נאסוף מידע שיענה לנו על השאלה – מהי עוצמת ההשפעה האמיתית של כל אחד מהפרמטרים על החלטת הצרכן. ובכך תשרת אותנו בקמפיין של שנה הבאה. היא תאפשר לנו להיות אפקטיביים ומדויקים עוד יותר בהבנת החסמים האמיתיים ובהתאמת התכנים והמסרים.
החלטנו להשתמש בקמפיין בטכניקת ה-Cookie Match. הטמענו cookies (קוד מעקב) בכל האלמנטים השונים בקמפיין, כך שכל גולש שנכנס למשפך שלנו תוייג בכל "התחנות" בהן הוא עובר. עשינו הצלבה בין המבקר הפיזי ביום הפתוח – באמצעות סריקת QR שהמבקרים היו חייבים לסרוק על מנת להיכנס לאירוע – לבין הישות הדיגיטלית שלו ברשת.
בסיומו של היום הפתוח עמדה לרשותנו מפה של כל המסלולים של כלל המבקרים. עם ניתוח סטטיסטי קבענו מה היתה התרומה של כל אחד ממרכיבי הקמפיין ואיזה נושאים בהם נגענו הביאו יותר מבקרים ליום הפתוח.
והתוצאות? שברנו את תקרת הזכוכית של שוק ההשכלה הגבוהה!
הצלחנו לבנות קמפיין רלוונטי לקהל היעד ששיפר את מספר הנרשמים מראש ליום הפתוח ב-375%! כמעט והכפלנו את מספר המבקרים ביום הפתוח! המהלך הוביל לגידול של 81% במספר האנשים שהגיעו לבקר בעברית במסגרת היום הפתוח. מבין אלו שהגיעו ליום הפתוח, 800 נרשמו בפועל! מדובר בגידול של 45% ביחס לשנה שעברה! המשמעות היא שהגענו לקהלים הנכונים עם מסרים נכונים, מה שהוביל לסיום של המסע בפעולת הרשמה! בסה"כ השגנו גידול דו ספרתי במספר הנרשמים לתואר הראשון!
מנכ"לית משותפת: הדר גור אריה מנכ"לית משותפת: מיכל רומי סמנכ"ל לקוחות: מתן אברמוביץ' אסטרטגיה: עמית פס ומעיין דרויש קריאייטיב: ניר אמבר תקציבאות: הדס ורום