הפסקת פרסומות

טעימה מהמהלכים המובילים שלנו

ביסלי

ההשקה הכי אפקטיבית בענף החטיפים: תקציב קטן, הישגים גדולים

מהלך השקת ביסלי חריף

בעידן שלנו מותגים מתמודדים עם סוג חדש של צרכנים צעירים. צרכנים שכבר לא נאמנים בצורה עיוורת למותגים באשר הם ואף מביעים אנטגוניזם כלפיהם. על אף המציאות הנתונה הבאנו לפריצת דרך במכירות ובמעמד המותג בתקציב שאינו עולה על 500K ש"ח. בלב המהלך עמדה תובנה אסטרטגית שתורגמה למוצר פורץ דרך וקמפיין תקשורתי מעורר באזז. התובנה: בני נוער אוהבים לאתגר את עצמם ולבחון גבולות.

הפיצוח המוצרי: ביסלי עם שקית תבלין שמאפשרת לך לשלוט בחריפות ובכך לבחון את הגבולות של עצמך. הפיצוח התקשורתי: חיבור לאושיית הרשת – גדי וילצ'רסקי – אושיה שמתאימה במדויק לקהל, למדיום (הדיגיטלי) ולערכי המותג. והתוצאות? מהלך השקת ביסלי אקסטרים עשתה את הבלתי ייאמן- בתקציב מועט (500K) ובדיגיטל בלבד, הקמפיין הפך ויראלי ברשת, המוצר התקבל באהבה, נתחי השוק זינקו, והאהדה למותג בקרב הקהל גברה – חיזקנו את האחיזה בבני הנוער!

נתונים אלו ואחרים הביאו לכך שהמהלך זכה בתחרות "Success Story" של פייסבוק העולמי על מעורבות גולשים יוצאת דופן.

קרדיטים:

מנכ"לית משותפת: הדר גור אריה מנכ"לית משותפת: מיכל רומי, אסטרטגיה: עמית פס, קריאייטיב: אריאל וייס

שליחת קורות חיים