במשרד שלנו כולם יודעים להסתכל על התמונה המלאה, אבל כל אחד גם מקצוען בתחומו.
דיסציפלינות שונות בעולמות השיווק חוברות זו לזו כאן כדי לייצר ערך גבוה יותר וראייה הוליסטית לכל לקוח ולקוח.
אז מה אנחנו יודעים לעשות?
STRATEGY
אסטרטגיה שיווקית ברורה עוזרת לנו לשרטט מפת דרכים קוהרנטית לעבודה השוטפת ולייצר תוכניות קצרות וארוכות טווח למותג.
צוות האסטרטגיה שלנו יעניק למותג שלך תוכנית פעולה ברורה לכל שנה, חודש ושבוע. בסופו של דבר, תקבל מפת דרכים מפורטת שתתווה בפניך את פעילויות השיווק הספציפיות.
איך יוצאים לדרך?
אומרים שלום למחלקת האסטרטגיה שלנו, שתשב איתך או עם מחלקת השיווק שלך כדי לתת מבט על השוק, המתחרים, ותנתח את היעדים העסקיים שלך, וכמובן תייצר מחקר מקיף על הלקוחות שלך.
CREATIVE
לפני שמתחילים את עבודת הקריאייטיב, אנחנו חייבים לנסח לעצמנו כמה משתנים ברורים במשוואה השיווקית:
- מהו המסר?
- מיהו קהל היעד?
- מהן התובנות עליהן הקריאייטיב ישען?
כל המרכיבים הללו חשובים, כדי שנוכל להעניק ללקוחותינו עבודה יצירתית, בכל מדיום, שתפגע בול בפוני. אחרי שהאסטרטגיה ברורה וה"שפיץ" שלנו מוגדר עד הסוף – השמיים הקריאייטיבים הם הגבול.
PROGREMATIC
המהפכה הפרוגרמטית מזמן כבר כאן, ובגדול. אם עד לפני כמה שנים עוד קנינו "במשקל" באנרים וכלי דיספליי שונים – ובעיקר דרך אתרים שונים – היום אנחנו כבר יודעים לעבוד עם מלאי של קריאייטיבים, על פי קהלים שונים, ולהגיש את הקריאייטיב הנכון לקהל הנכון במקום הנכון, ללא קשר לאתר כזה או אחר.
מדובר למעשה ב"בורסה" של מלאי אדיר ודאטה לצד טרגוטים חכמים ופלטפורמות מדיה שונות בקנייה מתקדמת של קהל יעד שהכי רלוונטי לעבודת המותג שלכם.
הלקוחות שלך מדברים ביניהם. ברשת. האם אתה חלק מהשיחה הזו? האם אתה יודע לנכס את הקשר הזה למותג שלך?
זה תלוי בך. כיום, כדי למשוך לקוחות אתה חייב להעניק להם תוכן. תוכן מעניין ברשתות חברתיות ולהצליח לטרגט ולהגיע אל הקהל הכי נכון בזמן הכי נכון ועם הקריאיטיב הכי נכון.
אנחנו נעניק לך את התוכן הזה ויחד ניקח בעלות על השיחה של הלקוחות.
MEDIA PLANNING
החוכמה הגדולה בניהול קמפיינים בדיגיטל היא לדעת לחלק נכון את התקציב באופן אסטרטגי בין פלטפורמות וקהלי יעד שונים.
כדי לעשות את זה חכם ונכון – נדרשים כלי תכנון מתקדמים, תובנות איכותיות על קהלי היעד והיכרות עמוקה עם המדיה. זה בדיוק מה שאנחנו עושים – באמצעות כלי עבודה מבוססי דאטה, ניתוחי שוק וצרכנים ושילוב בין אסטרטגיה לבין מדיה שמאפשר לנו לאתר את המיקומים הנכונים ביותר עבור לקוחותינו, ובהתאם למקסם כל תקציב שניתן.
SEM
כשהלקוחות שלך מחפשים מידע הם הולכים למנועי החיפוש ולרשתות החברתיות. אנחנו נדאג שתהיה שם בדיוק בזמן הנכון. איך? באמצעות צוותי ניהול הקמפיינים המעולים שלנו שמטפלים בקמפיינים המורכבים ביותר בישראל.
אל תתפשרו על מנהלי קמפיינים. כדי לעשות עבודה חכמה מוכרחים לעבוד עם צוותים שהוסמכו רשמית על ידי Google ו- Facebook, עם מנהלי קמפיינים שמתחדשים באופן קבוע בכלים ובטכנולוגיות המתקדמות ביותר, שמכירים כל אלמנט במערכות הניהול ומוסמכים בשיטות עבודה מורכבות ומסודרות.
CONTENT
תוכן שיווקי חכם מאפשר למשוך קהל יעד חדש, ולהשאר בסט השיקולים של הקהל הקיים, באמצעות הענקת ערך מוסף לגולש. בין אם בתוכן שמטרתו לחשוף את הגולש למידע חדש או לעורר מודעות לנושא, בין אם בתוכן שמטרתו להשאיר את המותג בסט השיקולים של הגולש ובין אם בתוכן שמטרתו המרה ישירה – תוכן שיווקי מאפשר פעילות רוחבית בכלל הפלטפורמות הדיגיטליות.
באמצעות תוכן טוב ניתן לייצר מספר מסעות צרכן ולוודא שאנחנו מצליחים לנגוע בכמה שיותר נקודות ממשק עם הגולש – וכך בהכרח להגיע לתוצאות טובות יותר במשפך השיווקי שלנו.
SEO
איך מגיעים כמה שיותר גבוה בתוצאות האורגניות במנועי החיפוש? איך מטפלים במוניטין מוצלח בחיפוש ברשת? איך מייצרים נוכחות רלוונטית בחיפוש הנכון? צוות הקידום האורגני שלנו מומחה בכל מה שנדרש בעולם הקידום האורגני – SEO.
באמצעות ידע נרחב, ראייה כוללת של השוק, כלי ניטור ומדידה מתקדמים והרבה שכל – נדע לטפל בתוצאות הדירוג האורגני שלכם במנועי חיפוש, להמליץ נכון על הנכסים שלכם, לטפל בתכנים רלוונטיים, חווית משתמש נכונה וקישורים חכמים.
ANALYSIS
האתר שלכם, הקמפיינים, עמודי הנחיתה וגם ה-CRM מכילים מידע שאתם יכולים להפוך לזהב. כל מה שצריך זה לאסוף, לארגן ולנתח את המידע.
צוות האנליסטים שלנו מקים מערך מדידה הוליסטי ומקיף שיאסוף את כל המידע שצריך.
הם גם יחפרו עבורכם מספיק עמוק בערמות המספרים, הטבלאות וקבצי האקסל של הפעילות השיווקית ויתרגמו את העקבות שמשאירים המשתמשים לתובנות והזדמנויות שיעיפו את העסק שלכם קדימה.
ולבסוף יגישו לכם רק את המידע החשוב, בדשבורד חכם ומותאם אישית.
SOCIAL MEDIA