הפסקת פרסומות
טעימה מהמהלכים המובילים שלנו
הפסקת פרסומות
הפטיטיס (צהבת) מסוג C נגרמת מנגיף מסוכן, גורמת למחלות חמורות כמו סרטן, צורך בהשתלת כבד, ועלולה להוביל למוות. למרות הסכנה הברורה, מבין עשרות אלפי חולים בישראל – רק 7% מגיעים לטיפול! ABBVIE חברת התרופות העולמית מחליטה להתגייס למאמץ הלאומי של רשויות הבריאות והרופאים בישראל ולהניע חולים לבקש את הטיפול שמגיע להם*. על הנייר נשמע פשוט, בפועל מדובר בסיטואציה מורכבת; התמודדות עם חולים בהכחשה, חרדים מפני הטיפול, קטני אמונה וחסרי מוטיבציה. בנוסף לכך, משך השנים האחרונות היו קמפיינים ופרסומים רבים בכלי התקשורת – אך למרות זאת, חולים רבים לא הגיעו לטיפול.
התובנה שהובילה אותנו היא שינוי השיח על המחלה: משיח של הפחדה לשיח של תקווה. מהסיכון למוות לאפשרות להחלמה. יצאנו במהלך משולב מול החולים, בני משפחותיהם והקהילה המקצועית (הרופאים). תוצאות הקמפיין מוכיחות שהצלחנו! בזכות קמפיין אפקטיבי שנהנה ממעל 600K צפיות בסרטים – מתוכן 95% צפיות מלאות, מעל 18K כניסות לעמוד הנחיתה, חשיפה רחבה של 70% בקרב קהל רופאי הגסטרו שתפקידם לתת את הטיפול – המון חיים ניצלו באמצעות בקשת טיפול. כמות הפניות למוקד הטלפוני גדלה ב כ- 300% והכי חשוב – כמות דורשי הטיפול זינקה ב 36%!
* יש לציין כי לחברה יש טיפול המצליח לרפא את המחלה, אך הוא אינו מוזכר בקמפיין, וכן כי זה אינו הטיפול הבלעדי למחלה. ישנם מספר טיפולים זמינים בסל שרותי הבריאות לטיפול במחלה.
מנכ"לית משותפת: הדר גור אריה מנכ"לית משותפת: מיכל רומי סמנכ"ל לקוחות: מתן אברמוביץ' אסטרטגיה: עמית פס ומעיין דרויש קריאייטיב: עמית שני, טל הירשברג, ניר אמבר תקציבאות: הדס ורום, רון נתן