הפסקת פרסומות

טעימה מהמהלכים המובילים שלנו

האוניברסיטה העברית

העברית כנגד הבינוניות – ככה כובשים את לב דור Z וצומחים בשוק סטגנטי

מהלך יום פתוח באוניברסיטה העברית

לקראת שנת 2018 האוניברסיטה העברית, כמו שאר האוניברסיטאות, ניצבת בפני אתגר מהותי. שוק ההשכלה הגבוהה הגיע לתקרת הזכוכית ונמצא במגמת קיטון מתונה, כמות הסטודנטים הלומדים תואר ראשון קטנה משנה לשנה והנפגעות העיקריות הן אוניברסיטאות שאיבדו את כוחן כ"תחנת חובה" בעיני הצעירים, בני דור הY וה-Z. עובדה זו מייצרת היפר תחרות בענף. אוניברסיטאות ומכללות נאבקות על כל סטודנט. מה שקשה באופן כללי, קשה באופן פרטני בירושלים. מיקום האוניברסיטה בירושלים מהווה חסם עבור צעירים רבים. מול מציאות מאתגרת זו, האוניברסיטה העברית מחליטה לחדד את המיצוב שלה כמוסד "קשה, אבל הכי טוב" ולקחת אותו צעד גדול אחד קדימה למהלך לגיוס סטודנטים.

במסגרת המהלך העברית מחליטה להפוך את הבינוניות ל-'אויב', ואת הלימודים הקשים בעברית כפתרון לצעירים שרוצים לגבור עליו. הפיצוח הקריאטיבי: המצאנו תסמונת חדשה בישראל – תסמונת ה FOBA, Fear Of Being Average (החשש מבינוניות), וקראנו לצעירים בישראל שסובלים ממנה להגיע ליום הפתוח בעברית. התוצאות: היפוך מגמה בעברית!! לאחר ארבע שנים של מגמת ירידה בנרשמים, הבאנו לצמיחה של 6% בסטודנטים שנה א' לתואר ראשון! כוונת ההרשמה לעברית זינקה פי שניים!! 20% עלייה במגיעים ליום הפתוח, 40% עלייה בטראפיק מתעניינים וזינוק במדדים תדמיתיים.

קרדיטים:

מנכ"לית משותפת: הדר גור אריה מנכ"לית משותפת: מיכל רומי סמנכ"ל לקוחות: מתן אברמוביץ' אסטרטגיה: עמית פס ומעיין דרויש קריאייטיב: שני גרשי, טל הירשברג, טל לשץ, תמר אלפרן תקציבאות: ענבר בר יהודה, הדס ורום

שליחת קורות חיים