
הפסקת פרסומות
טעימה מהמהלכים המובילים שלנו
הפסקת פרסומות
ב 2016, לראשונה מזה עשרות שנים המותג טיטולים עומד מול תחרות אגרסיבית בייחוד בסגמנט חיתולי ה VFM. מלמעלה – מותגי הפרימיום יוצאים במהלכי ענק. מלמטה – מספר המתחרים הישירים בסגמנט שילש את עצמו ואג'נדה של מחיר וספיגה משתלטת על הקטגוריה. טיטולים עומד מול איום ממשי על נתחי השוק.
את הפתרון למצב המאתגר הנ"ל מצאנו בדמותה של תובנה אסטרטגית שתורגמה למוצר פורץ דרך וקמפיין תקשורתי מעורר באזז. הפיצוח האסטרטגי: מיקוד בקהל קונספטואלי של הורים מנוסים, הסטת הפוקוס ממסרים פונקציונליים ולקיחת בעלות על גישה של הורות נינוחה, בריאה, מציאותית ושאפשר להתייחס אליה בהומור. והתוצאות? לא רק שמנענו ירידה בנתחי השוק, אלא הפכנו להיות המותג הצומח ביותר בקטגורית החיתולים בשנת 2016! בנוסף הגדלנו את נתחי השוק, חיזקנו את נאמנות הלקוחות וזכינו באהדת הקהל איך עשינו את כל זה? על כך ועוד בקייס שלפניכם.
מנכ"לית משותפת: הדר גור אריה מנכ"לית משותפת: מיכל רומי אסטרטגיה: עמית פס ומעיין דרויש קריאייטיב: שני גרשי, טל הירשברג, טל לשץ, אריאל ווייס