הפסקת פרסומות

טעימה מהמהלכים המובילים שלנו

VEET

מי שמחדש מנצח – כך כבשנו את ליבן של נערות ישאל עם תקציב זעום

חדשנות בתקשורת השיווקית של המותג VEET

בשנת 2016 עמדנו מול אתגר קשה ביותר – מצד אחד, ההבנה כי מנוע הצמיחה של המותג נמצא בקרב קהל הנערות הצעירות (POME 12-16) עם כניסתן לקטגוריה. מהצד השני, מחסום השיח התרבותי על נושא הסרת השיער, שנתפס לא "סקסי" ולא לגיטימי. ואם לא די בכך, מדובר בקהל בהפרעת קשב מתמדת, שמסוגל לעכל מסרים באורך שניות בודדות. בלב הפתרון האסטרטגי שבזכותו עמדנו באתגר בהצלחה רבה עמדה התובנה כי הקהל שלנו מעריך מותגים שזזים בקצב שלו, מרגשים, מפתיעים – מותגים בהפרעת קשב. הפיצוח התקשורתי: חדשנות כאג'נדה: 100% מהתקציב ל- 100% פלטפורמות חדשניות ופופולאריות בקרב בנות נוער.

והתוצאות? המהלכים במגוון הפלטפורמות (מהלך ה- VR הראשון בישראל, לדוגמא) הביאו אותנו לעשות את הבלתי ייאמן – בתקציב זעום (260K ₪) ובדיגיטל בלבד הפכנו ויראליים ברשת, נתחי השוק זינקו והאהדה כלפי המותג גברה עד כדי פתיחת עמוד מעריצות ל VEET באינסטגרם – כבשנו את הPOME!

קרדיטים:

מנכ"לית משותפת: הדר גור אריה מנכ"לית משותפת: מיכל רומי, מנהל מחלקת סושיאל: מתן אברמוביץ', אסטרטגיה: עמית פס ומעיין דרויש, קריאייטיב ותקציבאות: שני וולף ותמר אלפרן

https://www.youtube.com/
שליחת קורות חיים