הפסקת פרסומות

טעימה מהמהלכים המובילים שלנו

LG

OH ככה שוברים שיאים של מכר ותדמית!

מהלך השקת ליין הטלוויזיות החדש של LG

תחילת שנת 2018. המונדיאל בפתח. LG יוצאת לקרב שלא מתחיל ונגמר רק במגרש הכדורגל. מולה, תחרות קשה ואגרסיבית מצד מותגים חזקים. בראשם סמסונג שנהנה מתקציב גבוה בהרבה ומעמד מותג איתן. LG מזהה הזדמנות במינוף טכנולוגיית ה-OLED: הטכנולוגיה האיכותית בשוק, שהינה בלעדית ליצרן ברמה הבינלאומית. הבעיה: הצרכן לא ממש מבין או מתעניין בדקויות טכנולוגיות.

הפתרון: כשכולם צועקים שיש להם את הטכנולוגיה הכי טובה, אנחנו נצעק איך הטכנולוגיה שלנו גורמת לך להרגיש. התמקדנו בסדרת מסכי ה OLED המצוינים שלנו, חיברנו אותם לתועלת של שדרוג חוויית הצפייה והגשנו את המהלך בשפה שמדברת לכל חובב ספורט לקראת המונדיאל: OH (עיין ערך OLED) ככה רואים משחק!

התוצאות? חסרות תקדים! השוק צמח דרמטית ואנחנו צמחנו הרבה יותר! הפכנו למותג הצומח ביותר בשוק הטלוויזיות ב 2018! סדרת OLED שילשה את המכירות! מעמד המותג הגיע לשיאים חדשים תוך ניכוס ערכים של יוקרה, איכות וביצועים. שברנו את כל השיאים.

קרדיטים:

מנכ"לית משותפת: הדר גור אריה מנכ"לית משותפת: מיכל רומי, אסטרטגיה: עמית פס ומעיין דרויש, קריאייטיב: שני גרשי, טל הירשברג, תקציבאות: אינה שפירט, הדס ורום

שליחת קורות חיים