הפסקת פרסומות

טעימה מהמהלכים המובילים שלנו

צטאפיל

אל תתני לפצעונים להחזיר אותך לגיל ההתבגרות

צטאפיל בקמפיין השקה עם מי-רן מנקס

קמפיין להשקת סדרת מוצרים חדשה למותג הדרמוקוסמטיקה מספר 1 בעולם – צטאפיל. הסדרה לעור פנים שומני עם פצעונים – קרם גוף וקצף ניקוי. האתגר מולו התמודדנו הוא – איך בעצם מדברים על פצעונים עם נשים אחרי גיל ההתבגרות? התובנה הייתה שעלינו למצוא מישהי אהודה, ברת-סמכא שלא מתביישת לדבר על הפצעונים שיש לה מתחת לכמויות המייק-אפ. כך חברנו לשחקנית ודוגמנית מי-רן מנקס, שעוסקת לא מעט בבעיות עור מהן היא סובלת, בפתיחות, בכנות ובלי שום בושה. איתה יצרנו קמפיין הומוריסטי שמדמה את התחושה של פצעונים על הפנים בגיל 30 – לתחושה של "חזרה לגיל ההתבגרות".

והתוצאות? מדהימות! חדרנו לשוק הישראלי עם מותג לא מוכר וסדרה חדשה, עקפנו את היעדים העסקיים שהצבנו לעצמנו! ותוך שנה ושני קמפיינים הפכנו למותג נמכר ומוכר בתחום הטיפול בפצעונים

קרדיטים:

מנכ"לית משותפת: הדר גור אריה מנכ"לית משותפת: מיכל רומי, סמנכ"ל לקוחות: מתן אברמוביץ', אסטרטגיה: עמית פס ומעיין דרויש, קריאייטיב: ניר אמבר, עמית שני, תמר אלפרן, קוב ששון, תקציבאות: הדס ורום, שני כהן

שליחת קורות חיים